piątek, 20 marca 2015

                                  Prolog!
               Jestem Klara... Mieszkam w małym miasteczku w Polsce. jutro razem z moją mamą przeprowadzamy się do Barcelony. Moi rodzice rozwiedli się w zeszłym miesiącu, ponieważ mama odkryła, że ojciec ją zdradzał od dwóch lat. 
      Hiszpańskiego uczę się od dziecka, bo moja babcia jest Hiszpanką. Dlatego przeprowadzamy się do Barcelony. Pakowanie zajęło nam trzy dni. Jesteśmy bardzo bogate. ponieważ moja mam jest znaną projektantką mody. Ma własną markę - Pleasure. Ja też interesuję  się modą jak również jazdą na bmx'ie i rolkach.
                                                       
     
                                                                                ***

Przede mną roztaczają się wspaniałe widoki z okna samolotu. Już za 15 minut lądujemy w Barcelonie. Nie mogę się doczekać spotkania z moją babcią, ma nas odebrać z lotniska. To będzie wspaniały okres w moim Życiu. 







2 komentarze: